Себептері мен уақыты
Шешім 1960 жылы ашылған DXB ресурстарының таусылуымен байланысты. Dubai Airports басшысы Пол Гриффитстің айтуынша, әуежайдың инфрақұрылымы өткізу қабілетінің шегіне жеткен және одан әрі жаңарту экономикалық тұрғыдан тиімді емес. Өтпелі кезең 2050 жылдарға дейін күтілетін жобаның толық аяқталуымен 2032 жылы DWC бірінші кезеңінің ашылуымен басталады. Осы уақытқа дейін DXB туристерге таныс маршруттар ұсынып, жұмысын жалғастырады.
DXB ресурстарының таусылуына байланысты Авиацияның жаңа гиганты 2010 жылдан бері жұмыс істеп келе жатқан Al Maktoum кеңейтілгеннен кейін 140 км² (DXB өлшемінен 5 есе үлкен) аумақты қамтиды және жыл сайын 260 миллион жолаушыны қабылдай алады. Оның инфрақұрылымы 5 ұшу-қону жолағын, 400 қақпаны және жүктерді өңдеудің озық технологияларын (жылына 12 млн тонна) қамтиды. Әуежай логистикасы мен көлігі дамыған, оның ішінде метро және әуе таксилері бар миллиондаған тұрғын үшін жаңа қаланың орталығына айналады.
Туристер үшін салдары
Оңтүстік-Шығыс Азияға, Мальдивтерге немесе Еуропаға аударымдар үшін DXB жиі пайдаланатын ресейлік саяхатшылар әзірге ешқандай өзгерістерге тап болмайды. Көшу кезең-кезеңімен жүзеге асырылып, әуежайлар арасындағы тасымалдаулар (қашықтық – 70 км) үзіліссіз ұйымдастырылады. Дегенмен, 2032 жылдан кейін рейстер, соның ішінде чартерлер DWC-ге бағыттала бастайды, бұл Дубайдың орталығына тасымалдау уақытын арттырады.