Финтех секторы әлемде дамып келе жатқанда, нарық ойыншылары тек қаржылық қызметтерді жеткізушілер ғана емес, бүкіл экожүйелерді жасаушылар болады,- деп хабарлайды Newsroom.kz
Мысалы, Kaspi.kz пайдаланушыларға онлайн төлемдерден бастап саяхатқа дейінгі өнімдердің кең ауқымын ұсынады. Белсенді даму сатысында бола отырып, Қазақстанның финтех-индустриясы стартаптарды қабылдаудан экономиканың толыққанды секторына көшті және бұл көшу даму үшін жаңа мүмкіндіктер ашады және компаниялардан аудиториямен қарым-қатынас жасау тәсілінде икемділікті талап етеді.
Финтех-компанияларды орналастыру трендтері Қазақстанның Финтех-секторы әлемдік трендтермен бірге дамуда, мұнда бүгінгі таңда ашықтық, инновация және ашықтық маңызды болып табылады. Мұндай құндылықтар қаржылық қызметтерге қол жетімділіктің артуына ықпал етіп қана қоймайды. Сонымен қатар клиенттердің сенімі мен адалдығын арттырады. Экономикалық өсуді ғана емес, әлеуметтік аспектілер мен ESG-ге назар аударуды көздейтін тұрақты даму принциптерін енгізу де маңызды мәселе болып табылады. Зерттеулер , тұтынушылар әлеуметтік жауапты бизнесті қолдайды. Тіпті олардың өнімдері мен қызметтері үшін көбірек төлеуге дайын.
Аудиториямен тиімді байланыс
Диджитал әлемінде стратегияның негізгі элементі әлеуметтік желілер, онлайн БАҚ және өз платформалары арқылы аудиториямен диалог болады екен. Табыстың анықтаушы факторлары мақсатты аудиторияны және бизнес таратқысы келетін негізгі хабарламаларды нақты түсіну болып табылады. Қарым-қатынасқа ашықтық және кәсіби іс-шараларға қатысу және медиаға қатысу арқылы сараптаманы көрсету, компанияның танымалдылығын арттыруға және сенуге болатын сарапшылар мәртебесін бекітуге мүмкіндік береді.
Мақсаттарыңызға жету және пайдаланушылармен диалог құру үшін әртүрлі тәсілдер мен форматтарды қолдануға болады.
Мысалы: әлеуметтік желілерді жүргізуден бастап компания сарапшыларының ірі іс-шараларда сөйлеген сөзіне ,клиенттің портреті мен бизнес мақсаттарына сүйене отырып, осы мақсаттарға жету үшін ең қолайлы форматтарды анықтаңыз. Сіздің ресурстарыңызға байланысты олардың бірнешеуі болуы мүмкін, бірақ бір, сапалы пысықталған бағыт өз жемісін береді.Ал, аудиториямен тиімді қарым-қатынас жасау үшін не қолдануға болады:
1.Әлеуметтік медиа: өзара әрекеттесудің максималды қолжетімділігі мен тиімділігін қамтамасыз ету үшін мақсатты аудитория арасында ең танымал платформаларды таңдау керек. Әлеуметтік желілердегі қауымдастықтар, мессенджерлердегі қолдау арналары мен чаттары сапалы екіжақты байланыс орнатуға мүмкіндік береді. Компанияның профильдерін қадағалап қана қоймай, сонымен қатар компанияның алғашқы тұлғалары өздерінің әлеуметтік желілерін қалай басқаратынын ескеру маңызды екенін ескеріңіз.
2. Сараптамалық мазмұн: сараптамалық мақалаларды, түсініктемелер мен аналитикалық материалдарды үнемі орналастыру. Сондай-ақ, іскерлік іс-шараларға қатысу компания сарапшыларының кәсібилігін баса көрсетуге, серіктестер арасында желіні дамытуға және бренд туралы хабардарлықтың өсуіне ықпал етеді.
3. Даралау: клиенттердің қалауын талдау үшін заманауи технологияларды қолдану және олардың негізінде жеке ұсыныстар жасау пайдаланушылардың адалдығы мен қанағаттанушылығын арттырады. Big Data - мен жұмыс істеу стратегияны құрудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады.
4. Білім беру бастамалары: қаржылық сауаттылық және сіздің өнімдеріңізді пайдалану бойынша вебинарлар, курстар мен мастер-класстар өткізу сенімділікті арттыруға ғана емес, бизнес пен клиенттер арасында тереңірек түсінісуге ықпал етеді.
Қорытынды
Қазақстанның финтех-компаниялары жаңа сын-қатерлер мен мүмкіндіктердің алдында тұрғанын түсіну маңызды. Олар бүгінде әлемдік трендтерді ұстанып қана қоймай, елдің қаржылық ландшафтын қалыптастыруға белсенді қатыса алатын ерекше жағдайда. 2024 жылы бейімделу, аудиториямен ашық және адал диалог, сондай-ақ олардың сараптамасы мен сенімділігін көрсету қабілеті маңызды болады. Осы тенденцияларға сүйеніп, өз аудиториясын тыңдай отырып, финтех компаниялары бәсекелестерден ерекшеленіп қана қоймай, клиенттермен және серіктестермен ұзақ мерзімді, сенімді қарым-қатынас орната алады.