weather Астана: --°C
weather Алматы: --°C
weather Шымкент: --°C
Бүгінгі Қазақстан және әлемдегі жаңалықтар | Newsroom.kz RU search
Серіктестер
Тарату: WhatsApp Telegram Twitter Facebook

Туризм экономикаға айнала бастады ма? Қазақстандағы 9 айдың нақты көрінісі

Қазақстанда туризм саласы біртіндеп маусымдық бағыттан экономиканың жүйелі секторына айналып келеді. Соңғы 9 айдың ресми көрсеткіштері ішкі және сыртқы туризмде тұрақты өсім қалыптасқанын айқын көрсетеді.

Туризм экономикаға айнала бастады ма? Қазақстандағы 9 айдың нақты көрінісі

Алдымен ішкі туризмге тоқталсақ, ел ішінде саяхаттаған азаматтар саны 6,7 млн адамға жетті. Бұл 2024 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 741 мың адамға көп. Мұндай өсім қазақстандықтардың ел ішіндегі туристік бағыттарға деген қызығушылығы артып келе жатқанын аңғартады.

Сырттан келетін туристер ағыны да бәсеңдеген жоқ. 9 айдың қорытындысы бойынша Қазақстанға келген шетелдік туристер саны шамамен 12,1 млн адамды құрады. Бұл өткен жылдың сәйкес кезеңінен 4,3 пайызға жоғары. Оның ішінде бір күннен астам уақыт ел аумағында болған шетел азаматтарының саны 8,6 млн адамға жеткен. Бұл көрсеткіш транзиттік емес, нақты туристік сапарлардың үлесі өсіп келе жатқанын көрсетеді.

Туризм саласының дамуы инвестициялық белсенділікпен де тығыз байланысты. Биылғы 10 айдың қорытындысы бойынша ішкі туризм саласына салынған негізгі капитал көлемі 923 млрд теңгені құрады. Ал 2024 жылдың ұқсас кезеңінде бұл көрсеткіш 668 млрд теңге болған. Яғни, инвестиция көлемі 38 пайызға артқан. Бұл — жеке және мемлекеттік сектордың туризмді ұзақ мерзімді бағыт ретінде қарастыра бастағанының белгісі.

Инфрақұрылыммен қатар, саланы институционалдық тұрғыдан жетілдіру де қолға алынуда. Қазіргі таңда 87 елдің азаматтары үшін визасыз режим енгізілген. Сонымен бірге гидтерге арналған бірыңғай цифрлық платформа іске қосылды. Бүгінде бұл жүйеде 100-ден астам гид тіркелген, бұл қызмет сапасын жүйелеуге және туристік сервисті стандарттауға мүмкіндік береді.

Жалпы алғанда, көрсеткіштер Қазақстандағы туризм саласының тек сан жағынан емес, сапалық тұрғыдан да жаңа кезеңге өткенін көрсетеді. Алайда саланың тұрақты әрі ұзақ мерзімді дамуы қызмет көрсету сапасын арттыру, кадр даярлау және туристік өнімнің бәсекеге қабілеттілігін күшейтуге тікелей байланысты.

TikTok
TikTok-та отырсыз ба? Онда бізге жазылыңыз.
Маңызды жаңалықтарды жедел алу үшін жазылыңыз.
Өту→