PR room кәсіби қоғамдастығы медиа мамандар мен сарапшылар үшін алғашқы бейресми іс – шараны-NeforOOm Astana it University алаңында өткізді. Іс-шарада қайырымдылықтағы коммуникация трендтері, әлеуметтік бастамаларды ілгерілету, лудомания және заңнамадағы шектеулер, салалық медианы дамыту, креативті экономика және Kazakh identity сияқты тақырыптар талқыланды,-деп хабарлайды Newsroom.kz
Бірінші NeforOOm 200-ден астам адамды жинады. Сондай-ақ, "Коммуникациядағы Трендтер: қайырымдылық, IT және қоғамдық бастамалар" панельдік сессиясында бизнес, мемлекет және коммерциялық емес ұйымдар арасындағы тұрақты дамуға қол жеткізу және мұқтаж адамдарға қолдау көрсету үшін өзара іс-қимылдың маңыздылығы атап өтілді.
AYALA қайырымдылық қорының Вице-президенті Наталья Еськова форум қатысушыларымен аутсорстағы КӘЖ-нің бірегей тәжірибесімен бөлісті. Бұл компанияларға "кілтпен"әлеуметтік жобаларды іске асыруға мүмкіндік береді. Ол әлемдік брендтермен табысты ынтымақтастықтың мысалдарын келтірген және мұндай модель қайырымдылық бастамаларының жалпы нәтижесіне қалай әсер ететінін көрсетті.
"Соңғы 5 жылда қазақстандықтардың ірі қайырымдылық қорларына деген сенімі артты. Кәсіби қайырымдылық қорлары, соның ішінде AYALA қоры, бизнеске пайдалы үлкен практикалық тәжірибе жинақтады. Біз елдің кез келген жерінде әртүрлі деңгейдегі және ауқымды жобаларды басқару үшін ресурстармен қамтамасыз ете аламыз және дайынбыз. Кәсіби қайырымдылық әрқашан мәселені жүйелі түрде шешеді: негізгі, түбірлік проблеманы табады және ол бойынша мақсатты түрде жұмыс істейді. Бұл тәсіл компаниялар үшін олардың әлеуметтік жобалары мен бағдарламаларының тиімділігін арттырады, қоғамға тұрақтылық пен ұзақ мерзімді көрінетін әсерді қамтамасыз етеді", - деп атап өтті Наталья Еськова.
Set24 негізін қалаушы, франчайзинг бойынша сарапшы Айдар Паржанов IT – технологиялардың әлемді қалай өзгертетіні және бизнес барған сайын әлеуметтік жауапкершілікке ие болатыны туралы айтып берді, ал IT ШОБ-ты ілгерілетуге көмектеседі. Set24 микромаркеттері бұл сіздің бизнесіңізді үлкен инвестициясыз бастау мүмкіндігі, сондықтан иелері қазірдің өзінде ірі кәсіпкерлер, тіпті студенттер екен.
"Біздің 150-ден астам микромаркеттер Қазақстанның бес қаласында орналасқан. Біз 1000-ға дейін кеңейтуді, сондай-ақ жақын шет елдер нарығына шығуды жоспарлап отырмыз. Өйткені өнім сұранысқа ие, иесі көп қаражат, уақыт жұмсамай, қызметкерлерді, бизнесті бақылай отырып, "операцияға"толығымен еніп ақша таба алады. Сатушыларсыз дербес бөлшек сауданың инновациялық технологиясы шағын бизнес үшін арнайы жасалған, кіру шегі төмен, бар болғаны 3,5 млн. теңгеден басталатын қолжетімді масштабтау әдісін ұсынады", - дейді Айдар Паржанов.
Ulab медиа мектебінің негізін қалаушы, Ақпарат және қоғамдық даму бұрынғы вице-министрі Александр Данилов корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік бағдарламаларын қайта қарау қажеттілігі туралы пікірімен бөлісті. Александр ірі ойыншылардың өзекті және тиімді болып қалуы үшін әлеуметтік жауапкершілікке деген көзқарастарын жаңарту қаншалықты маңызды екенін атап өтті: "Қазақстанда корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің барлық бенефициарлары мен стейкхолдерлері жобалардың тиімділігі, ашықтығы мен маңыздылығы бойынша үлкен талаптар қойып отыр. Ірі және орта бизнес бұған ерекше назар аударуы керек, шұғыл түрде кәсіптендірумен және бағыттың жүйелілігімен айналысуды бастау керек".
"Креативті экономика және салалық коммуникациялар: трендтер, құралдар, сын-тегеуріндер"тақырыбында ең көп тілек білдірушілер жиналды. ҚР Ұлттық банкінің баспасөз хатшысы Асан Ахметжан креативті және іргелі экономиканың түйіскен жеріндегі мәселелер бойынша идеялар мен кейстермен бөлісті: Kazakh Identity трендтері қаржы секторындағы коммуникацияларға қалай әсер етеді, қаржы секторындағы кибергигиена мен алаяқтық туралы, күрделі финэк контентті кең аудиторияға бейімдеу туралы айтып берді. сарапшылар: "Kazakh Identity, бұқаралық аудиторияға назар аудару және кибергигиена мәселелері - біз осы трендтер мен сын-тегеуріндердің барлығын ескереміз және қазір іргелі білімі мен практикалық тәжірибесі бар Ұлттық Банктің сарапшы-талдаушылары қатарынан контент-мейкерлерді тәрбиелеу бойынша жұмыс жүргізіп жатырмыз. Сондай - ақ, осы кезеңде біз үшін негізгі міндет-түсіндіру және тарту мақсатында кең аудитория үшін күрделі финэк контентті бейімдеу", - деді ҚР Ұлттық Банкінің баспасөз хатшысы Асан Ахметжан.
"Спорт&толқу" панельдік сессиясында қызу пікірталастар болды: рұқсат етілген адамның қырлары қайда", мұнда әлі де танымал емес, бірақ танымал болып келе жатқан ұлттық спорт түрлері де, лудоманиямен күресуге бағытталған заңнамадағы жаңалықтар және осыған байланысты күтілетін жарнамалық шектеулер талқыланды.
Жамбы ату федерациясының бас директоры Елнұр ИСАҚҰЛ Федерацияның жыл сайын танымал болып келе жатқан ұлттық спорт түрін ілгерілетуге қалай ықпал ететінін айтып берді.
"Жамбы Ату" федерациясы ("Жамбы ату" ұлттық спорт түрі, онда Атқа мінген атқа белгілі бір қашықтықта нысанаға садақ атылады). 2023 жылы Жамбы ату федерациясының президенті "Alageum Group" компаниясының директорлар кеңесінің төрағасы Еркебұлан Ілиясов болды, оның келуімен спортты дамыту жаңа технологиялық деңгейге көтерілді-жарыстарға лазерлік таймер, бақылау камералары, онлайн хаттама енгізілді, жамбы ату онлайн-қосымшасы пайда болды. "Біз Федерация ретінде осы спорт түрін белсенді түрде дамытып жатырмыз, салауатты өмір салтына да, жалпыұлттық құндылықтарды ілгерілетуге де бағытталған ұлттық спорт түрлерін барынша қамтуды және насихаттауды қамтамасыз етуге жәрдемдесеміз. Мысалы, өте қызықты, қызықты және эмоционалды-ойын, оның ішінде өскелең ұрпақ үшін Жамбы ату", - деп атап өтті Жамбы ату федерациясының бас директоры Елнұр Исакул.
Қазақстанның өзін-өзі реттейтін букмекерлік ұйымының президенті Рауан Кенжалин лудомания туралы пікірталасқа қатысты, тақырып өзекті және өткір, зал бей-жай қарамайтын жұртшылықты, Мәжіліс депутаттарын, блогерлер мен журналистерді жинады.
Ол лудомания банктердің мерзімі өткен қарызы бар қарыз алушылардың кесірінен бастан кешірген салаға ұқсас салаға үлкен зиян келтіретінін атап өтті. Мұндай тәуелділігі бар адамдар әлеуметтік мәселелерге байланысты негізгі табыс көзі болып табылмайды және букмекерлік кеңселер лудоманияның таралуына қарсы күш-жігерді қатты қолдайды, қарсы тұру стратегиясына қызығушылық танытады.
"Біз букмекерлік кеңселердің сыртқы жарнамасына және көліктегі жарнамаға тыйым салу туралы бастаманы қолдаймыз, өйткені бұл қалалар мен елді мекендердің визуалды кеңістігін бақылауға ықпал етеді және кәмелетке толмағандарды жағымсыз әсерлерден қорғауға көмектеседі. Алайда, бұқаралық ақпарат құралдарында, теледидарда, радиода және интернетте букмекерлік жарнамаларға толық тыйым салу жағымсыз салдарға әкелуі мүмкін. Заңды букмекерлер өздерін жарнамалау мүмкіндігінен айырылған кезде, олардың орнын заңсыз операторлар мен онлайн-казинолар тез алады. Бұл заңсыз сектордың ұстанымын нығайтып қана қоймай, жалпы мемлекетті ойын саласын реттеу мүмкіндігінен айырады", - деп атап өтті Қазақстанның өзін-өзі реттейтін букмекерлік ұйымының президенті.
Бас редакторлардың арнайы воркшопында қатысушылар медиа жобаларды іске қосудағы сәтті істерімен бөлісті. Ал PR room кәсіби қауымдастығы өзінің жаңа жобасы – "QazaqGaz" ҰК АҚ және "Qazaq Air"АҚ қолдауға дайын салалық журналистер конкурсы туралы жариялады.
NeforOOm – салалық PR-Мамандар Альянсы, балаларға көмек көрсету үшін денсаулық сақтау және білім беру саласындағы қайырымдылық жобаларын іске асыратын "Аяла" қайырымдылық қоры, GR, стратегиялық және дағдарыстық коммуникациялар саласындағы "B2C consulting Group" консалтингтік компаниясы, ұлттық спорт түрін ілгерілететін "Жамбы ату" федерациясы, инженерлік спорт түрлерін ұсынатын set24 қазақстандық стартап қолдады. Қызметкерлерсіз сауда технологиялары, "MSSP Global" - ақпараттық қауіпсіздікті және құпия деректерді қорғауды қамтамасыз етуге арналған өнімдер мен шешімдерді Қазақстандық әзірлеуші, сондай-ақ rakurs Film киномектебі. NeforOOm ұйымдастырушылары 2023 жылы Қазақстанда салалық PR дамыту мақсатында құрылған PR room кәсіби қоғамдастығы болып табылады. Оның негізін қалаушылар-Олжас Беркінбаев, Гаухар Абеуова, Айнұр Байғожа, Әсел Әлімханова. PR-room қоғамдастығы Қазақстанда PR, атап айтқанда, салалық PR және журналистиканың кәсіби дамуына үлес қосып, түрлі іс-шараларды ұйымдастырып, осылайша PR-мамандар мен журналистердің білім беру, біліктілігін арттыру және кәсіби өсуіне жәрдемдеседі.