Бүгінгі Қазақстан және әлемдегі жаңалықтар | Newsroom.kz RU search
4 наурыз, 2024 / Гаухар Абеуова / PR.news

Астанада PR room қауымдастығы YouTube-тың мүмкіндіктері жайлы шеберлік сыныбын өткізді

Заңғар Бозтаев шеберлік сыныбын өткізді

Астанада PR room қауымдастығы YouTube-тың мүмкіндіктері жайлы шеберлік сыныбын өткізді
Фото: Гаухар Абеуова

Астанада PR room қауымдастығы Genesis CSP-пен (YouTube – тің ресми серіктесі) бірлесіп Заңғар Бозтаев SEO Genesis CSP шеберлік сыныбын өткізді.- деп хабарлайды newsroom.kz.

PR мамандары мен маркетологтар бейне алаңмен жұмыс істеу ережелері және YouTube ресми серіктестерімен ынтымақтастық мүмкіндіктері туралы білді.

YouTube бүгін нөмері 2-ші әлемдегі платформа, оның 2.6 миллиард пайдаланушысы бар. Аймақтардағы экономика мен халықтың өсуі, Интернеттің енуі, бейне контентті тұтыну, ұялы телефондардың қол жетімділігі бұл сайтты барған сайын танымал етуде. Facebook, Netflix, Instagram, Twitch, кабельдік теледидар, жергілікті ойыншылар нарықтағы бәсекелестері болып саналады.

Артықшылықтарына кез-келген елге қол жетімділік, монетизация мүмкіндігі (тікелей және интеграция арқылы), PR және мазмұнды маркетинг құралдарын пайдалану, дәстүрлі жарнамамен салыстырғанда мазмұнды маркетинг нарығының өсуі, Google іздеу жүйесімен интеграция, басқа платформалармен синергия (TikTok, Facebook, Instagram) жатады.

Заңғар Бозтаевтың кеңестері:
1. Сараптаманы дамыту + "айқайлаған" атаулар + қызықты мазмұн + масса сегментіне максималды назар аудару
2. Бірінші орында бизнес және оның мақсаттары; YouTube бұл құрал
3. Іздеу" Көк мұхит " нарықтағы бос орындар, пайдаланылмаған форматтар
4. Әдемі мұқабалар, тақырыптар, аудиторияға жүгіну эмоциялармен жұмыс
5. YouTube shorts форматтарын, тікелей эфирлерді, трейлерлерді, "қауымдастықты", SEO оңтайландыруды барынша пайдаланыңыз
6. Алғашқы 30 секунд өте маңызды
7. Әрі қарай, сізге ұстап тұру (қарау уақыты), ұнатулар, пікірлер қажет
8. Үлкен, айқайлаған атаулар маңызды
9. Инфлюнсерлермен ынтымақтастық (qtap мысалы
10. Бейнені жүктеудің тұрақтылығы (уақыты), жиілігі сақталуы керек
11. "Сөйлейтін бас" жасанды интеллект мүмкіндіктерін, жасанды аударманы, сценарий жазуды пайдаланыңыз.

Платформаға арналған мазмұн түрлері-подкаст, тренинг, жаңалықтар, нұсқаулар, істерді талдау, өнімді көрсету, шыңдар, Пікірлер, сұхбаттар және т. б.
Өз кезегінде, Genesis CSP Лондондағы кеңседен YouTube-ке тікелей қолдау көрсетеді, бір арнада бірнеше аудио тректерге қол жеткізуді қамтамасыз етеді, кәсіби өндіріске көмектесе алады, жалпы "кілтпен" жұмыс істейді, соның ішінде . жалпы PR / маркетингтік стратегиямен біріктіре отырып, консалтингтік қызметтерді, соның ішінде мазмұнды құруға арналған AI құралдарын ұсынады.