«Сапалы өнім»: Түркістан облысы тұтынушыларына сапалы өнімді ұсыну негізгі мақсат!

Тұтынушылардың құқықтарын қорғау мақсатында «Сапалы өнім» әлеуметтік жобасы таныстырылды.

Ғаламтор желісінен

Бұл жоба туралы «Атамекен» кәсіпкерлер палатасының Түркістан облыстық филалының ғимаратында өткен баспасөз брифингінде ҚР Сауда және интеграция министрлігініңТүркістан облысы бойынша сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментінің басшысы Болатбек Қыстауов мәлім етті, деп хабарлайды newsroom.kz.

— Тұтынушылардың құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету мақсатында Сауда және интеграция министрлігі «Сапалы өнім» қоғамдық тұжырымдамасын іске асыруды ұсынады. Жобада қоғамдық күштердің елдің ішкі нарығында азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету көзделеді. Жобаның негізгі бағыты – нормативтердің бұзылуын, тұтынушылардың құқықтарын және жозықсыз бәсекелестікті бұзатын әрекеттерді анықтау – дейді Болатбек Қыстауов.

 

Тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы қоғамдық бірлестіктерге қоғамдық талдау-бақылау шеңберінде тауардың сапасы мен қауіпсіздігіне сараптама жүргізуде басшылық жасау, өнімнің сапасы мен қауіпсіздігін зерттеу нәтижелері туралы ақпарат беру, тауардың сапасын бағалау мақсатында мемлекеттік органдарға жүгіну, тұтынушылардың мүддесі үшін сотқа талап қою, халық арасында сапасыз өнім анықтау мақсатында сауалнама жүргізу мүмкіндігі берілуде. Талдау – бақылау жүргізу шеңберінде қоғам белсенділері тауар сту сатып алу орындарында фото, бейне жазбаларын пайдалану құқығы бар.

— Түркістан облысында азық-түлік қауіпсіздігін сақтау мәселесі бойынша  қоғамдық бірлестіктер, мемлекеттік органдар, өңірдегі бизнес өкілдері қатысуымен өңірлік штаб жұмыс істейді. Егер облыс тұрғындары сапасыз өнім тұтынғаныны анықталған жағдайда Сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне жүгіну қажет. Анықталған мәселелерді өңірлік штаб тиісті мемлекеттік органдар мен мүдделі тұлғаларды тарта отырып қарайтын болады – деді Болатбек Қыстауов.

Қазір облыста тұтынушылардың өтініштері бойынша сапасыз өнімді анықтау жұмысы жүргізіліп, құқықтары мен заңды мүдделерін қорғаудың тиімді жүйесін және кәсіпкерлік суьбектілердің тұтынушылар алдындағы міндеттерін орындауын қамтамасыз ету бойынша уәкілетті органдардың жұмысы жалғасуда.

Еліміздің 10 мың респондентіне жүргізілген әлеуметтік сауалнама нәтижелері бойынша өткен жылдың қорытындысы бойынша жарамдылық мерзімі мен азық-түлікті сақтау нормаларын сақтамауға тап болған, тауарлардың сапасына наразы, заң бойынша талап етілетін азық-түлік туралы ақпараттың жоқтығына шағымданады.

            Жүргізілген сауалнамадан көріп отырғанымыздай, негізінен ел тұрғындарының өнім сапасы, оның ішінде азық-түліктің жарамдылық мерзімі мен сақтау нормалары бойынша сұрақтары туындайды.

Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың тиімділігі мемлекеттік органдардың қызметіне ғана емес, сонымен қатар тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың үкіметтік емес институттарына да байланысты екенін атап өткен жөн. Олар қазіргі мораторий жағдайында отандық нарықта сапасыз импорттық тауарлардың үстемдігінен "басты қорғаушы" болып табылады.

            Біздің үкіметтік емес ұйымдарымыздың белсенді қатысуынсыз біз өз азаматтарымызды тиімді қорғауға қол жеткізе алмас едік.

            Қоғамдық бірлестіктердің қызметін осы жұмысқа неғұрлым тиімді интеграциялау үшін ҚР сауда және интеграция министрлігі осы жылдың көктемінде ахуалдық штаб құрды.

            Оның құрамына бейінді мемлекеттік органдар, Адал бизнес субъектілері және, әрине, тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктері кіреді.

            Бірлескен жұмыс нәтижелері бойынша импорттық өнімнің көптеген түрлері зерттеліп, тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі туралы нормативтердің бұзылуы анықталды. Атап айтқанда, біз өнімнің санитарлық – эпидемиологиялық талаптарға, мәлімделген сипаттамалар мен құрамға, сондай-ақ таңбалау талаптарына сәйкес келмеуі сияқты бұзушылықтар туралы айтып отырмыз.

Жүктелуде...