Көбінесе ата-аналар балаларын оқуда жақсы оқуға, жарыстарда жеңіске жетуге және университетке дайындалуға мәжбүрлейді. Баланың ата-анасының үмітін ақтай алмаудан қорқуы және табысқа ұмтылуы шиеленіс пен алаңдаушылық тудырады.
Сонымен қатар, мектепте бала мұғалімдер тарапынан да, сонымен бірге өсіп келе жатқан құрдастар тарапынан да психоэмоционалды қысымның тұтас кешеніне тап болады және әрқайсысы өз құрдастарының арасында өз орнын анықтауға тырысады.
Жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлық - қоғамдақабылданған нормалардан ауытқыған әрекеттер мен мінез-құлықтарды білдіреді. Жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлық қазіргі қоғам алдында тұрған өзекті және күрделі мәселелердің бірі болып табылады.
Бұл мінез-құлық мұғалімдермен, сыныптастармен жиіқақтығыстармен, достарының өзгеруімен және «жаман тобырға» қосылуға ұмтылумен бірге жүреді. Жасөспірімдер үйден қашып, мектепке барудан бас тартуы, сабаққабармауы, интернет пен компьютерлік ойындарға тереңбойлауы мүмкін.
Мұндай жасөспірімдер нашар ұйықтайды, тәбеті төмендейді немесе керісінше, бақылаусыз артық тамақтануы мүмкін (булимия), олармен кез келген байланысқа эмоционалды түрде теріс әсер етеді және т.б.
Балаңызға осы эмоционалды ауысуды мүмкіндігінше оңай басқаруға көмектесу үшін, ең бастысы, оны жақсы көретініңізді және оны барлық жағынан қолдауға дайын екеніңізді көрсету. Жасөспірім қателессе де, оғанпсихологиялық қысым көрсету ұсынылмайды.Жасөспіріммен ересек адам сияқты сөйлесіп, ересек адам жасаған әрекеттері үшін жауап беретінін түсіну маңызды. Олар отбасы әрқашан қолдау мен түсіністік табатын жер екенін түсінуі керек.
Мектеп психологымен немесе емханадағы психологпен кеңесу ұсынылады.