Бұл туралы newsroom.kz порталы tengrinews.kz-ке сілтеме жасап хабарлайды.
Әнуар Жүсіпов микромобиль көлігі бойынша сарапшы веложолдар мен веложолдар жолында әртүрлі аумақтарға кірулер әрқашан кездесетінін атап өтті. Бұл аулаларға немесе әртүрлі мекемелерге баратын жолдар болуы мүмкін. Мұндай жарыспен жүру кезінде көлік жүргізушісі қозғалыс қатысушыларының қауіпсіздігі үшін жауап береді. Ол жаяу жүргіншілерге немесе балама көлік түрлеріне кедергі келтірмейтініне және оның жолында ештеңе жоқ екеніне көз жеткізуі керек. Жол қозғалысы ережелеріне сәйкес, велосипед жолының параллель қозғалысы жағдайында оңға бұрылу кезінде жүргізуші маневр жасауға кедергі келтірмейтініне көз жеткізіп, содан кейін ғана бұрылыс жасауы керек.
"Алайда жүргізушілер мұны жиі елемейді. Көптеген адамдар велосипед жолымен параллель жүру кезінде велосипедтерге немесе скутерлерге басымдық беруі керек екенін білмеуі мүмкін. Олар бұл ережені жолдан бұру арқылы бұзады, велосипед жолдарын жауып тастайды, олармен жүргендерге назар аудармайды. Шевченко көшесінде мұндай жолдар мен маңызы бар көшелер көп. Онда қақтығыс нүктелері пайда болады", - деп атап өтті Әнуар.
Сарапшының айтуынша, осы қайғылы оқиғадан кейін қоғамның бір бөлігі қайтадан самокат тебушілерге, құрбан болған баланы кіналауы таңқаларлық. Жүсіпов баланың скутерде немесе, айталық, роликтерде, скейтте болғаны маңызды емес деп санайды. Егер жүк көлігі дәл осылай жүрсе, жағдай өзгермес еді.
"Кейбіреулер жүк көлігінде "соқыр" аймақ болған дейді, бірақ іс жүзінде ол жоқ. Үлкен көлемді техниканың соқыр жерлері бар, бірақ бұл жүргізушілердің өздерінің жауапкершілік аймағы - олар мұны ескеруі керек. Алайда, тимирязевте веложол көшенің өзінен шамамен 5 метр қашықтықта орналасқан. Жүргізуші үшін ешкім жоқ екенін көру қиын емес, тек оңға қарау керек-егер сіз мұны жасамасаңыз ғана байқамайсыз. Камазда велосипед жолында ешкім жоқ екеніне көз жеткізу мүмкіндігі болды. Бала ешқандай жол ережесін бұзбады, ол жол бойымен жүрді және бұл жол қиылысы емес еді. Ақиқатында, Тимирязевтің бұл бөлігінде жақсы көріну мүмкіндігі бар, бұталар немесе басқа кедергілер жоқ. Сонымен қатар, құрылыс жұмыстары жүргізілуде, ал техника көбінесе Тимирязев арқылы өтеді. Ауыр жүк көлігінің жүргізушілері велосипед жолымен жүретіндерге назар аудармайды, менде мұрнымның алдында жүк көлігі орала бастаған жағдайлар болды", - деп қосты Жүсіпов.