Көппәтерлі үйлер реформасы бас қалада қалай жүруде?

Көппәтерлі үйлер реформасы бас қалада қалай жүруде?

ашық дереккөзі

2020 жылдан бастап Астана қаласында МИБ төрағалары өз қалауы бойынша үйлерді басқару бойынша қалалық шеберлік сыныптарында оқыды деп жазады қала әкімдігінің ресми сайтына сілтеме жасаған newsroom.kz порталы.

Мастер-класстар тегін негізде, ТКШ реформасын іске асыру аясында өтті, деп хабарлайды қалалық әкімдіктің ресми сайты.

Қазір МИБ төрағалары тұрғын үй ғимараттарын басқаратын әлеуетті менеджерлер болып табылады. Бұл мәртебені ерікті негізде алу үшін тілек білдірушілер тестілеуден өтіп, елорда бойынша басқарушылар тізіліміне кіре алады.

Сонымен қатар, МИБ-тер өздерінің қауымдастықтарын құрып, ТКШ АС деп аталатын кәсіби қауымдастығын құруды жалғастыруда. МИБ-тің 90% - дан астамы реформалармен қамтылған, көптеген төрағалар тұрғын үйлерді кәсіби басқару саласында өздерінің дамуын ойлайды. МИБ-ті құру кезіндегі барлық көршілердің үйлесімді жұмысының көптеген артықшылықтар бар. Көппәтерлі үйлердің тұрғындары құжаттарға, қаржылық есептілікке қол жеткізе алады, инженерлік жүйелердің жұмысы және үйін қалпына келтіруге кететін шығындар туралы түсінігі артады.

Өтініштердің көптігі ескі басқару нысандарының жұмысына шағымдармен және үйдің құжаттамасы туралы ақпаратқа қол жетімділіктің болмауымен байланысты. Көптеген тұрғындарда деректер жоқ, осыған байланысты ай сайынғы тарифті есептеу қиын.

ПИК қызметіне, атап айтқанда, тарифті негізсіз көтеру және жиналыстар өткізбей қаражат жинау мәселесі бойынша шағымдар жиілеп кетті.

Сондай-ақ, МИБ мәселелері жөніндегі орталыққа тұрғындар келіп, олардың нормативтік-құқықтық актілерге сәйкестігін тексеру мақсатында жазбаша сауалнамалар парақтарын әкеледі. Белгілі болғандай, ПИК нысандарының көптеген парақтары НҚА-ға сәйкес келмеді, сондай-ақ оларда үй кеңесінің қол қоюы үшін баған жоқ. Естеріңізге сала кетейік, 2020 жылдан бастап үй кеңесі атынан басқару органының болуы міндетті талап болып табылады. Осы проблемалық мәселе бойынша елордалық тұрғын үй және тұрғын үй инспекциясы басқармасы қосымша түсіндіру үшін тікелей эфирде кеңейтілген кеңес өткізді.

Айта кететін жайт, қазан айында осы мәселеге байланысты дөңгелек үстел ұйымдастырылған еді.

Оны «МИА ТКШ» МИБ меншік иелері қауымдастығының, «Тұрғын үй және тұрғын үй инспекциясы басқармасы» ММ, сондай-ақ Астана қаласы әкімдігінің ШЖҚ «Қалалық мониторинг және жедел әрекет ету орталығы» МКК бірлесіп өткізген.

Кездесуде қала қызметтері арасындағы өзара іс-қимыл, пәтер және тұрғын емес үй-жайлар иелерінің өтініштерімен жұмыс істеу сапасын арттыру бөлігіндегі өзекті мәселелер және ПИК пен МИБ басқару нысандары арасындағы айырмашылықтың ең басты мәселесі талқыланды.

Сондай ақ кездесуде келесі шешімдерді қарауға ұсынылды:

  1. Көппәтерлі тұрғын үйлердегі жалпы үй мүлкін басқару және күтіп ұстау бөлігінде өтінімдерді санаттауды қайта қарау;
  2. Көппәтерлі тұрғын үйлердегі МИБ басқару нысаны кезінде жұмыстың жаңа құралдарын ескеру және өтініш берушілермен пәтерлер мен тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелерімен жұмыс істеу кезінде жауапкершілікті қатаң қадағалау;
  3. «Тұрғын үй және тұрғын үй инспекциясы басқармасы» ММ және «МИА ТКШ» бірлестігінде МИБ төрағалары тарапынан міндетті сараптамалық бағалаумен және келісумен жалпыүйлік мүлікті басқару және күтіп ұстау мәселелері бөлігінде азаматтарды ақпараттандыру бойынша бірлесіп жұмыс жасау.
  4. Жаңа білім базасын құру кезінде елордада МИБ орталығы жанындағы көрнекті көрсеткіш көрсеткен МИБ-нің тәжірибесін зерделеп, «Тұрғын үй және тұрғын үй инспекциясы басқармасы» ММ-мен келісе отырып, ерекше назар аудару.
  5. Аудандық әкімдіктердің мамандарының жұмысы және олардың «What’s up, телеграм және әлеуметтік желілер» мессенджерлері арқылы өтініштерді қабылдауын жүргізу бойынша қолданыстағы заңнаманың нормаларына қайшы келмейтін ықтимал шешімдерді бірлесіп күш-жігермен ұйымдастыру. Бүгінгі таңда азаматтардан түскен өтініштердің басым бөлігі қала басқармалары тарапынан және жүйелі шешімдерді әзірлеу мүмкіндігінің назардан тыс қалады. Өйткені орындаушылардың жеке мессенджерлері өтініштерді есепке алуды және өңдеуді жүргізбейді, бұл қала тұрғындарымен бірыңғай жұмыс істеу қағидаттарына қайшы келеді.
  6. Сондай-ақ, МИА ТКШ және қаланың басқа да белсенді тұрғындары жалпы үй мүлкін басқаруға және ұстауға қатысы жоқ мәселелерді назардан тыс қалдыруды ұсынды, себебі бұл диспетчерлік сервистік қызметтер үшін зиянды бәсекелестік туғызады, меншік иесі тарапынан өтінішті өңдеу ұзақтығын арттырады және жауапта қорытынды шешімі жоқ. Қорытынды шешімнің болмауы пәтердегі немесе тұрғын емес үй-жайлардағы меншік иесінің жауапкершілігі мемлекеттік қызметтерге жатпайтындығына және оны үй-жай иесі өз бетінше шешуі керек екендігіне байланысты. (меншік иесі)

Жүктелуде...