Бұқаралық ақпарат құралдары және әлеуметтік желілер адамның ойын басқарудың 10 тәсілі

Бұқаралық ақпарат құралдары және әлеуметтік желілер адамның ойын басқарудың 10 тәсілі

ашық дереккөзі

 width= Шамамен 30 жыл бұрын әйгілі зияткер Ноам Хомский бұқаралық ақпарат құралдарының адамдардың ойын өзгертудегі тәсілдер жасау туралы жазған. Бүгін БАҚ арқылы біздің ақыл-ойымызды басқаруда шебер қолданатын тәсілдерімен таныстырамыз. Ойды бұрмалау Ойды бұру - сүйікті медиа техникасы. Маңызды ақпарат - бұл кішігірім оқиғалар теңізіне батып кету. Интернет бізді күлкілі суреттер мен кейбір адамдардың өмір тарихымен алдап қояды. Жеңіл юмор. Барлық жерде жәй күлкі ғана. Бірақ бүгінде бізде таңдау бар. Өзіңіздің әлеуметтік желілеріңіздегі сүзгілерді дұрыс орнату жеткілікті. Жоқтан проблема табу Жасанды немесе асқынған проблема кейде қоғамның қатты реакциясын тудырады. 2016 жылы NASA басылымы, егер астрология нақты ғылым болса, онда зодиак белгілері ауысады деп мәлімдеді. Мысалы, Бикештің белгісі Левтің белгісіне ауысады. Космополитан журналы мұны ғылыми жаңалық ретінде ұсынып, адамдардың 80% зодиак белгілерін өзгертуі керек деп мәлімдеді. Мақаланың тез таралғаны соншалық, NASA теріске шығаруға мәжбүр болды. Біртектілік стратегиясы Қажетті пікір қалыптастыру үшін кез-келген тақырып бойынша материалдарды бірден емес, біртіндеп жариялауға болады. Сондықтан кейде адамның, құбылыстың немесе өнімнің қажетті бейнелері жасалады. Мысалы, әртүрлі елдердің бұқаралық ақпарат құралдарында азық-түлік өнімдері немесе белгілі бір брендтердің күнделікті тауарлары белсенді түрде насихатталады. Мүмкін бұқаралық ақпарат құралдарын үлкен мәселелердің мүдделерін қолдау үшін қолданудың ең жарқын мысалы 20-ғасырдың ортасында темекі шегуді насихаттау болып табылады. Халықты еркелету Жарнамада тіл, дәлел, символ және әсіресе балаларға арналған интонация қолданылады. Қарым-қатынастың бұл реңі қабылдаудың маңыздылығын төмендетеді. Бізбен сөйлескенде, брендтер көбінесе «сіз» деп жүгінеді, императивті көңіл-күйді қолданады және қарапайым сезімдер мен импульстарға ауысады. Бұқаралық ақпарат құралдары қамқоршы тонды қолданады, өйткені олар сіз бен мен туралы көбірек біледі. Өздерін кінәлі етіп таныту Адамдарды ақылдың, қабілеттің немесе күш-жігердің жетіспеушілігінен оларды жергілікті және жаһандық проблемаларға кінәлі деп санайды. Бұл идея үкіметтер бастаған соғыстарға адамдар жауап береді деген пікірді күшейтеді. 2014 жылы вирустық әсер ата-анасының қабірінің арасында жатқан баланың фотосы пайда болды. Кадр ыстық нүктеден суретке түсу үшін ерекшеленді. Бірақ іс жүзінде, сурет жақындардың махаббатына арналған фотобайқаудың бөлігі болды және басқа елде түсірілген. Суреттің авторы мұны қайдан, қалай қолданғанына таң қалды. Сізді сізден жақсырақ тану БАҚ әркім туралы бәрін білуге ​​тырысады, кейде ол барлық шекараларды кесіп өтеді. 2005 жылы әлемдегі британдық News әлемнің атақты адамдарын, саясаткерлерді және тіпті Ұлыбританияның Корольдік үйінің мүшелерін тыңдады. Осындай жиіркенішті жолмен алынған мәліметтер эксклюзивті мақала жазу үшін пайдаланылды. Атақты адамдар мен қарапайым азаматтардың сот ісі басылымның жабылуына және үлкен өтемақы төлеуге әкелді. Әлеуметтік желілердегі медиа-репортаждар мен вирустық жаңалықтар туралы сіз қалай ойлайсыз? Өз пікіріңізбен бөлісіңіз.

Жүктелуде...