Ұзындығы 10 м, ені 3 м болатын кеме теңіз деңгейінен 5 м төмен тереңдікте сақталған. Оның ағаш және темір шегелермен бірге ұсталған корпусын 30-дан астам иілген ағаш қабырғалар қиып өтеді. Ғалымдардың айтуынша, дизайн Жерорта теңізі мен Еуропаның ортағасырлық қайықтарына тән.
Тірі қалған ағаш өте нәзік болып шықты, сондықтан жойылып кетпеу үшін оны үнемі ылғалдандыру және құммен жабу керек.
Қалпына келтіруші Делия Эгилус кемені одан әрі зерттеу үшін бөлшектеп бөлшектеу керек екенін түсіндірді. Егжей-тегжейлі талдаудан кейін ол сақтау үшін суда еритін балауызбен өңделетін арнайы бөлмеге тасымалданады.
Ғалымдар нысанды зерттеу ортағасырлық кеме жасау технологияларын жақсырақ түсінуге көмектеседі деп үміттенеді. Сондай-ақ мамандар кеменің қай жерде жасалғанын анықтау үшін ағаш пен шайырдың құрамын зерттеуді де жоспарлап отыр.