№3/4 халықаралық жолаушылар пойызының Бейжің-Улан-Батор-Мәскеу бағыты бойынша және кері сапары Ресей темір жолдары, Қытай темір жолдары және Ұлан-Батор темір жолдары арасындағы келісімдердің арқасында жүзеге асты. Пойыз Қытайда жасалған, бұрын Ресей темір жолдарында пайдаланылмаған 12 вагоннан тұрады. Ол алты купе вагонынан, екі SV вагонынан, бір штаттық вагоннан, бір багаж вагонынан және екі электр станциясының вагонынан тұрады. Пойызбен бірге қытайлық және ресейлік техникалық мамандар бар.
Ресей мен Қытай арасындағы теміржол COVID-19 пандемиясы басталғаннан бері жолаушылар үшін жабылды
Кеңес Одағы мен Қытай астаналары арасындағы тікелей теміржол қатынасы 1954 жылы қаңтарда ашылды. Пандемияға дейін Пекинге пойыздар Мәскеудің Ярославский станциясынан аптасына екі рет жүретін. Маршруттың ұзындығы 8986 шақырымды құрап, жол жүру уақыты шамамен алты күн болды. Пойыз Нижний Новгород, Киров, Пермь, Екатеринбург, Түмен, Омбы, Новосибирск, Красноярск, Иркутск, Улан-Удэ, Чита және Харбин қалаларында тоқтады.