Бүгінгі Қазақстан және әлемдегі жаңалықтар | Newsroom.kz RU search

Еліміздегі кейбір жолдар 20 жыл бойы жөндеу көрмепті

Қаражат бөлінбегендіктен мұндай жолдарда жөндеу жұмыстары жүргізілмеді, деп түсіндірді министр

Еліміздегі кейбір жолдар 20 жыл бойы жөндеу көрмепті
Фото: informburo.kz

Қазақстанда кейбір жолдар 20 жылдан бері жөнделмеген, деп хабарлайды Newsroom.kz

Дәл осындай учаскелер көктемде қорқынышты жағдайда қалып, көлік иелерінің бейнежазбасына себеп болады, деп мәлімдеді көлік министрі Марат Қарабаев.

«Енді көктем келеді және біздің кейбір жол қозғалысына қатысушылар көктемнен кейін қорқынышты жағдайда тұрған жерлерді түсіріп, көрсетеді. Менде бірден сұрақ туындайды: мұнда жөндеу өткен жылы немесе бір жыл бұрын немесе үш жыл бұрын жүргізілді ме? Ал, мұндай аймақтар болмайды. Мүмкін сапасы шынымен нашар болған жерде болуы мүмкін. Түсіріліп, көрсетіліп жатқан аумақтарда осыдан 20 жыл бұрын жөндеу, қайта жөндеу немесе күрделі жөндеу жұмыстары жүргізілген. «Атырау – Астрахань» қазір түсіріліп, көктемде көрсетіледі. Оған 2003 жылы жөндеу жүргізілген», - деді Қарабаев жұма күні ҚазТАГ тілшісіне берген сұхбатында. 

Қаражат бөлінбегендіктен мұндай жолдарда жөндеу жұмыстары жүргізілмеді, деп түсіндірді министр. 

2024 жылы бюджеттен бөлінген қаржы негізінен ұзақ мерзімді құрылыс нысандарын аяқтауға бағытталуда. Сондықтан ондаған жылдар бойы жөндеу көрмеген жолдарға ауқымды орташа жөндеу жұмыстары жоспарланыпты.

«Биыл алғаш рет Еуразиялық даму банкінен (ЕДБ) тартылған қаражатты пайдаланып, біз бүкіл ел бойынша орташа жөндеу жұмыстарын жүргізуге арналған ауқымды бағдарламаны іске қосып отырмыз. Жол реконструкцияланса шақырымына 1 миллиард теңге, орташа жөндеуге әдетте 100 миллион теңге кетеді. Жол төсемін нығыздауға басқа технология әзірледік. Бұл қағида бойынша бір шақырым 150 миллион теңге болады, бағдарлама үш жыл ішінде 5 мың шақырымды қамтиды. Биыл 2,5 мың шақырымды бастаймыз, олар ауыспалы болады», - деп түсіндірді сала басшысы.

Министр түсіндіргендей, орташа жөндеу жұмыстары үнемдеу есебінен жолдардың ауқымды бөлігін қамтиды және орташа есеппен екі жылда тездетіп аяқталады.

«Біз алдағы 2-2,5 жылда жолдардың жай-күйі туралы қоғамдағы жағымсыз пікірді  орташа жөндеу жұмыстарын жүргізу арқылы жоюға тырысамыз», - деп уәде берді Қарабаев.