Бүгінгі Қазақстан және әлемдегі жаңалықтар | Newsroom.kz RU search

PR дегеніміз не, және ол бізге не үшін қажет?

PR бізге не үшін керек?

PR дегеніміз не, және ол бізге не үшін қажет?
фото: ашық дереккөзден

PR саласының қыр-сыры туралы PR-room жаңа айдарының авторлары айтатын болады, - деп хабарлайды newsroom.kz.

Сонымен, PR бізге не үшін керек?

Public Relations (PR) - кез келген ұйымның коммуникацияларды басқарудың кешенді стратегиясының маңызды буыны. PR компанияларға белгілі бір бизнес мақсаттарына жетуге көмектеседі.

1. Бедел: PR мамандары жұртшылықтың, әлеуетті клиенттердің, серіктестердің және инвесторлардың көз алдында брендтің немесе ұйымның оң имиджін құру және қолдау үшін жұмыс істейді.
2. Дағдарысқа қарсы құрал: компанияның беделіне нұқсан келіп, жағымсыз жағдайға тап болған кезде, PR мамандары ақпараттандыруда, баяндауда және зиянды мәселелерді азайтуда шешуші рөл атқарады.
3. Мақсатты аудиториямен байланыс: PR ұйымға мақсатты аудиториямен оңай байланысып отырады. Мысалы, бұқаралық ақпарат құралдары, іс-шаралар, әлеуметтік желілер және т. б. арқылы тиімді байланыс орнатуға мүмкіндік береді.
4. Маркетингті қолдау: PR қызметі маркетингтік науқандарды айтарлықтай қолдай алады, олардың қол жетімділігін арттырады және бренд хабарламаларын нығайтады.
5. Аудиторияның сенімі: тұрақты және дәйекті PR қатысуы компанияға деген сенімді қалыптастыруға және сақтауға көмектеседі, бұл ұзақ мерзімді табыстың ажырамас бөлігі десек те болады.
6. Стейкхолдерлерді тарту: PR әр түрлі топтармен, соның ішінде клиенттермен, қызметкерлермен, инвесторлармен және жұртшылықпен байланыс орнату үшін қызмет етеді.
7. Қоғамдық пікірді басқару: дұрыс ұйымдастырылған PR қызметі қоғамдық пікірді қалыптастыруға және оған компанияның мүддесі үшін әсер етуге көмектеседі.
8. Таланттарды тарту: беделді компаниялар мықты және тиімді командалар құруға мүмкіндік беретін ең жақсы мамандарды тартады.
9. Инвесторлардың коммуникациясы: PR сонымен қатар инвестициялық шешімдер мен Компанияның нарықтық құнына әсер етуі мүмкін есептер, жаңалықтар мен ақпаратты жариялау арқылы инвесторлармен байланысқа көмектеседі.
10. Әлеуметтік жауапкершілік: PR компанияларға өздерінің әлеуметтік жауапкершілігі мен қоғамға қатысуын көрсетуге мүмкіндік береді, бұл өз кезегінде брендтің оң қабылдауын күшейте алады.

PR тек дағдарысты басқару немесе пресс-релиздерді тарату туралы емес. Бұл ұйымдарға өз мақсаттарына жетуге, ұйымды басқаруға және негізгі аудиториямен ұзақ мерзімді қарым-қатынасты сақтауға көмектесетін стратегиялық коммуникациялық құрал. Егер сіздің компанияңызда әлі PR маманы болмаса, онда бұл маман туралы ойланып көруіңіз керек.

Мобилді қосымшаны жүктеп алыңыз

NewsRoom.kz қосымшасын жүктеп, жаңалықтардан хабардар болыңыз

Орнату