Қазақстанда коммуникация саласын дамытуда маңызды рөл атқаратын бірнеше PR-қауымдастығы мен ұйымдар жұмыс істейді, - деп жазады PR-консультант және медиатренер өзінің авторлық блогында.
Олар кәсіпқойлар арасында білім мен тәжірибе алмасу платформасын ұсынып, оқу іс-шараларын, семинарлар мен конференцияларды өткізеді және PR мамандары үшін сапа стандарттарын орнатуға көмектеседі.
Қазақстандағы бірнеше негізгі PR-ұйымдар:
Қазақстан Республикасының қоғаммен байланыс жөніндегі Ұлттық қауымдастығы (ҚР НАСО) 2001 жылы ірі PR-агенттіктердің бастамасымен құрылған, қазір аса белсенді емес.
"PR-шы" қазақстандық PR-кәсіпқойлар клубы 2002 жылы құрылған және бизнес құрылымдардың, халықаралық ұйымдардың, ҮЕҰ, мемлекеттік құрылымдардың және Қазақстанның PR агенттіктерінің PR-менеджерлерінің бейресми бірлестігі болып табылады. Қауымдастық PR мамандарының кәсіби қауымдастығын дамытуды, олардың біліктілігін арттыруды және тәжірибе мен озық тәжірибелермен алмасу үшін тиімді коммуникациялық ортаны құруды мақсат етеді. KazPR түрлі іс-шараларды, соның ішінде дөңгелек үстелдерді, воркшоптар мен семинарларды өткізеді, бұл мамандарға PR саласындағы соңғы трендтер мен технологиялардан хабардар болуға мүмкіндік береді.
Қазақстанның жарнама мамандарының қауымдастығы 2019 жылдың 5 қыркүйегінде құрылды. АРСК-Қазақстанның жарнамалық-полиграфиялық нарығының өкілдері-100-ден астам компаниялардың одағы.
Айқындаушы мақсат-бұл біздің елімізде өркениетті өндіріс нарығын дамыту және жарнама орналастыру үшін жағдай жасау.
АРСК өз мүшелерінің кәсіби шеберлігін дамытуға, индустриялық саладағы маңызды жобаларды дамытуға, зияткерлік меншікті қорғауға, тұтастай алғанда Қазақстанның жарнама деңгейін дамытуға маңызды мән береді. АРСК міндетті көмек шеңберінде өз серіктестеріне заңгерлік, Кадрлық, бухгалтерлік және PR-қолдауды қамтамасыз етеді. Қауымдастықтың мақсаты Қазақстанда маркетингті дамытуға мүдделі заңды тұлғалар мен сарапшыларды біріктіру, кәсіби мүдделерді білдіру, кәсіби нормаларды жетілдіру және жарнама-полиграфия саласының кадрлық әлеуетін дамыту, жарнама және маркетинг саласындағы халықаралық ынтымақтастық болып табылады.
Орталық Азия Жарнама Қауымдастығы:
Аймақтағы жарнама индустриясын дамытуға арналған Маркетинг және жарнама мамандарының қауымдастығы. Қауымдастық мүшелері салалық мәселелерде және мемлекеттік органдармен өзара іс-қимылда қолдау алады, спикерлер мен қатысушылар ретінде салалық іс-шараларға қатысады.
Қазақстандық кәсіби маркетологтар қауымдастығы
Қауымдастық өз қызметі аясында PR саласына қатысты іс-шараларды, соның ішінде білім беру бағдарламалары мен желілік кездесулерді жиі ұйымдастырады.
Бұл ұйымдар Қазақстанда PR саласының қалыптасуы мен дамуында маңызды рөл атқарады. Олар кәсіпқойлар мен бизнес өкілдері арасында көпір ретінде қызмет етеді және қоғамдық коммуникация саласында кәсіби стандарттар мен этикалық нормаларды орнатуға көмектеседі. Мұндай қауымдастықтардың жұмысына қатысу жаңадан бастаушылар үшін де, білімі мен кәсіби желісін кеңейтуді қалайтын тәжірибелі PR практиктері үшін де құнды болуы мүмкін.