Жаңалықтар

Қазақстандық автокөлік иелеріне резеңкені қашан ауыстыру керек ?

Сарапшылар орташа тәуліктік температура аяздан төмен болған кезде автомобильдегі резеңкені ауыстыруды ұсынады. Алайда, процедураны қазірден бастауға болады, өйткені бұл уақытты үнемдейді және алдағы суық туралы алаңдамауға мүмкіндік береді. Tengri Life үшін басты ұсыныстарды АВТО сарапшы Олег Шейко атап өтті,- деп хабарлайды newsroom.kz порталы сілтеме жасаған Tengri Life.

Шиналарды қашан ауыстыру керек?

Автоэксперт шиналарды ауыстыру туралы, ең алдымен, дүрбелең мен үлкен кезектерді болдырмау үшін қамқорлық жасауды ұсынады.

"Шиналарды қазан айының ортасынан бастап ауыстыруға болады, ал қазір бұл қажеттілік. Жақында түнде температура аяздан төмен болады, сондықтан бұл мәселені кейінге қалдырмаңыз. Мен сондай-ақ 30 жыл бойы шина жөндеу саласында жұмыс істедім және жиі автокөлік жүргізушілерімен бетпе-бет келемін.

Олардың көпшілігі егер жол бетінде қар мен көктайғақ болмаса, жазғы резеңкеден де құтылуға болатынына сенімді. Бірақ бірінші сигнал қар немесе жауын – шашын емес, температура екенін түсіну керек", - дейді сарапшы.

АВТО сарапшы қысқы және жазғы шиналар арасындағы айырмашылықты қысқаша түсіндірді. Олег Шейконың айтуынша, қысқы шиналар жұмсақ, ал қатты аязда олар одан да серпімді болады, бұл жабынды ұстау үшін маңызды.

"Бірақ жазғы шиналар қатты, бұл оларға жылы мезгілде жоғары температурада ерімеуге, жылдамдықты арттыруға және ептілікті сақтауға мүмкіндік береді. Бірақ нөлдік температурада да, минус туралы айтпағанда, жазғы шиналар сынғыш болады. Сондықтан олар суық мезгілге жарамайды", - дейді ол.

Күндізгі температура +3 – тен аспайтын және 5-7 күн деңгейінде ұсталған кезде-бұл жазғы шиналардан қысқы шиналарға ауысудың негізгі сигналы,дейді сарапшы.

Егер сіз көлікті "өзгертпесеңіз" не болады?

ҚР заңнамасында 1 желтоқсаннан ақпан айының соңына дейін көлік құралдары қысқы автошинкалармен жабдықталуы тиіс екендігі атап өтілді. Шиналарды маусымнан тыс пайдаланған жағдайда, ҚР ӘҚБтК 590-бабының 5 - бөлігіне сәйкес жүргізушілерді 5 АЕК (17 250 теңге) мөлшерінде айыппұл күтеді. Алайда, 17 250 теңге шығын шиналарды уақтылы ауыстыруға әкеп соқтыратын ең ауыр зардап емес.

"Төмен температурада жазғы резеңке асфальтқа жабыспайды, бірақ оның үстінен сырғып кетеді, содан кейін жолдарда біз үлкен соқтығысулар мен апаттарды көреміз. Бұл туралы ойлану керек", - деп түсіндіреді сарапшы.

 

Қыста қандай шиналарды қолдану керек?

Олег Шейко әр маусымда жаңа шиналар сатып алудың қажеті жоқ екенін айтады. Ең алдымен, протектордың тозуын өлшеу керек. Егер қысқы шина 50 пайызға тозған болса, онда ол қысқы жағдайларда қауіпсіз пайдалануға жарамсыз.

"Мұның бәрі жүргізушіге байланысты, көлікті тым агрессивті жүргізетіндер бар, олардың протекторы мерзімінен бұрын тозады. Ұқыпты жүргізушілер бар, жаңалары сияқты шиналар бар және оларды әлі де қолдануға болады. Жалпы, қысқы шиналардағы протектордың тереңдігі 4-5 мм-ден кем болмауы керек.егер төмен болса, онда шина тозған деп есептеледі", – дейді автоэксперт.

Қала жүргізушілеріне келетін болсақ, Олег үйкеліс шиналарын – "Velcro" қоюды ұсынады, ал жолдарға шығып, қала сыртында тұратын жүргізушілерге тікенді резеңке қою керек.

"Velcro "әлі де скандинавиялық және"еуропалық" болып бөлінеді. Біріншісін суық қыста жиі қар жауған жағдайда қою керек, бірақ "еуропалықтар" аязға шыдамайды және таза жолдары бар қалалар үшін қолайлы, бұл қала сыртына шықпайтын жүргізушілер үшін нұсқа. Әрине, соқпақтарда "тікенектер" қажет, әрдайым көктайғақ болады. "Тікенектерден" шығатын шуға назар аударудың қажеті жоқ, өйткені қауіпсіздік маңыздырақ", – дейді Олег Шейко.

Соңғы жылдары жарнама арқылы әсіресе танымал болған барлық маусымдық резеңкеге келетін болсақ, сарапшы жеке тәжірибеге сүйенуге кеңес береді.

"Егер жүргізушінің тәжірибесі болса, ол қазірдің өзінде жақсы көлік жүргізеді, жолда өзін сенімді сезінеді және ережелерді біледі, онда сіз 1-2 жыл бойы барлық маусымдық резеңке ала аласыз. Мен оған жаңадан бастаушыларға кеңес бермеймін, өйткені ол тәжірибелі жүргізушілерге арналған", – дейді Олег.

Дөңгелектерді теңестіру керек пе?

Автокөліктің тарту қасиеттері мен маневрлігі дөңгелектердің дұрыс орналасуы мен тепе-теңдігіне байланысты, өйткені доңғалақ пен доңғалақ дискісінің салмағы ешқашан олардың айналасына біркелкі бөлінбейді. Сонымен қатар, теңдестіру жүргізу ыңғайлылығына тікелей әсер етеді. Автоэксперттің айтуынша, процедураны әр 5000-10000 шақырым сайын жасау керек.

"Егер шина 5000-нан 10000 шақырымға дейін созылса, онда протектордың біркелкі емес тозу мүмкіндігі бар, бұл автомобильдің жұмысына қатты әсер етеді. Ережені назардан тыс қалдырмаңыз, бірақ шиналарды орнатуға келіп, теңгерім жасаңыз", – деді Олег.