Қаржы индустриясындағы соңғы жылдардағы ең маңызды үрдіс онлайн-қызметтердің көбеюі мен ауқымының кеңеюі. Қаржы қызметтері интернет және мобильді банкинг арқылы қашықтан қызмет көрсету арналары арқылы көбірек көрсетіледі. Бұл мекемелердің клиенттермен жұмыс істеу принциптерін өзгертеді: инновациялық технологияларды енгізу арқылы банктер физикалық қызмет көрсетуден қашықтан қызмет көрсетуге көшуде, деп хабарлайды newsroom.kz. Қазақстанда онлайн-банкингті белсенді пайдаланушылар саны жылдам қарқынмен өсуде. Биылғы бірінші тоқсанының қорытындысы бойынша, көрсеткіш 23,1 млн бірлікке жетті, бұл былтырғы сәйкес кезеңмен салыстырғанда 14,3% артық. Сонымен қатар, мысалы, 2019 жылы елімізде бұл секторда бар болғаны 5 млн белсенді пайдаланушы болған. Бұл үрдіс тек Қазақстанға ғана тән емес, бұл әлемде бар. Жаһандық цифрлық банкинг пайдаланушылары 2024 жылға қарай 3,6 млрд-қа жетеді деп болжануда. Мобильді банкингті пайдаланушылардың 94%-ға жуығы цифрлық банкинг қызметтеріне айына кемінде бір рет қол жеткізетінін айтады. Мысалы, АҚШ-та банктік шот иелерінің шамамен 89%-ы өз қаржысын басқару үшін мобильді банкингті пайдаланады.
- несиеге және бөліп төлеуге сатып алуға болатын мыңдаған өнімдері бар маркетплейс;
- валюталарды сатып алуға және сатуға арналған ForteForex онлайн платформасы;
- ForteMobile ұялы байланысы;
- сақтандыру;
- «Автомобильдер тарихы», «Автокөліктерді заңдастыру», Booking.com, «Үйдегі интернет» қызметтері және т. б.