Легализацияға үміт бар ма?
Ішкі істер министрлігінің мәліметінше, бұл мәселе қайта қаралмайды. 2022 жылдың 1 қыркүйегінен кейін кірген көліктерді заңдастыру мүлде қарастырылмаған. Ал бұрын кіргізілген, бірақ тіркелмеген көліктерді енді есепке қою мүмкін емес.
Шетелдік нөмірлі көлікпен жүру қандай қауіп төндіреді?
Бірінші рет тоқтатылсаңыз — 10 АЕК (39 320 теңге) айыппұл төлейсіз.
Қайталап ұсталған жағдайда — 20 АЕК (78 640 теңге) немесе жүргізуші куәлігінен айырылуыңыз мүмкін.
Егер көлік Қазақстанда бір жылдан артық жүрсе, оны айып тұрағына әкетуі ғажап емес.
Сонымен қатар, көлік иесі басқа елде болған жағдайда, сенімхатпен сатылған көлікке байланысты даулы жағдайлар туындауы ықтимал.
Қандай жолдар қалды?
Автонарық сарапшыларының айтуынша, иелерінде екі заңды мүмкіндік қана бар:
- Көлікті бастапқы тіркелген еліне апарып сату.
Мысалы, Ресей нөмірлі көлік болса, оны Ресейге апарып сатуға болады.
- Көлікті бөлшектеп, қосалқы бөлшек ретінде өткізу.
Бұл амал біраз шығынды өтегенімен, толық бағасын қайтаруға мүмкіндік бермейді.
Жаңа үміт бар ма?
Кейбір жүргізушілер тіркеу мерзімін тағы да ұзартар деген үмітте. Алайда сарапшылар бұл мәселе жабық деп санайды. Бұған дейін бірнеше рет мүмкіндік берілген, енді қайтадан легализация жасау – екіталай.
Қорытынды:
2022 жылғы 1 қыркүйекке дейін әкелініп, тіркеуден өтпеген көлік иелері екі-ақ нұсқаны қарастыра алады:
– көлікті шекара асырып сату;
– бөлшектеп, темір-терсекке өткізу.
Көлікті заңсыз жүргізу – айыппұлмен де, көліксіз қалумен де аяқталуы мүмкін. Сондықтан шешім қабылдауда сақ болған абзал.