2015 жылғы 24 маусымда eGov.kz сайтында хабарланғандай, порталда үйден шықпай-ақ құжатты қайта ресімдеуге өтініш беруге мүмкіндік беретін қызмет жобасы іске қосылды.
"Сіз жеке куәлікті құжаттың қолданылу мерзімі аяқталғаннан кейін ғана ауыстыра аласыз – жарамдылық мерзімі аяқталғанға дейін 30 күннен ерте емес және жеке куәлігіңіздің жарамдылық мерзімі аяқталғаннан кейін 10 күннен кешіктірмей. Толтырылған жеке куәлікті өтініш беруші бұрын белгілеген тіркеу орнынан алуға болады. Жеке куәлікті дайындаудың стандартты мерзімі – 15 жұмыс күні", – деп хабарлады eGov.kz.
Құжатты қайта ресімдеуге өтініш беру бойынша нұсқаулық:
- eGov.kz порталында "Азаматтар" бөліміне, одан кейін "Азаматтық-Көші-қон-иммиграция" бөліміне өтіңіз.
- "Қазақстан Республикасының куәлігін/паспортын беру" таңдаңыз.
- Барлық өрістерді толтырыңыз, тапсырыс беретін құжат түрін көрсетіңіз және "Жалғастыру" түймесін басыңыз.
- Құжатты алу үшін аймақтық нүктені көрсетіңіз.
- Талаптарға сәйкес фотосуретті жүктеңіз.
- Талаптарға сәйкес қолтаңбаның фотосуретін жүктеңіз.
- Фотосуреттің жарамдылығы тексерілгенше күтіп, "Сұранысқа қол қою" түймесін басыңыз.
- Қолданбаға қол қою әдісін таңдаңыз.
- "Күйді жаңарту" түймесін басып, төлем әдісінің жүктелуін күтіңіз.
- Төлем әдісін таңдап, ол аяқталғаннан кейін "Төленген шот-фактура" түймесін басыңыз.
- Сұраныс өңделгеннен кейін сіз құжатыңыздың дайын екендігі туралы хабарлама аласыз.