Жаңалықтар

PR дегеніміз не, және ол бізге не үшін қажет?

PR саласының қыр-сыры туралы PR-room жаңа айдарының авторлары айтатын болады, - деп хабарлайды newsroom.kz.

Сонымен, PR бізге не үшін керек?

Public Relations (PR) - кез келген ұйымның коммуникацияларды басқарудың кешенді стратегиясының маңызды буыны. PR компанияларға белгілі бір бизнес мақсаттарына жетуге көмектеседі.

1. Бедел: PR мамандары жұртшылықтың, әлеуетті клиенттердің, серіктестердің және инвесторлардың көз алдында брендтің немесе ұйымның оң имиджін құру және қолдау үшін жұмыс істейді.
2. Дағдарысқа қарсы құрал: компанияның беделіне нұқсан келіп, жағымсыз жағдайға тап болған кезде, PR мамандары ақпараттандыруда, баяндауда және зиянды мәселелерді азайтуда шешуші рөл атқарады.
3. Мақсатты аудиториямен байланыс: PR ұйымға мақсатты аудиториямен оңай байланысып отырады. Мысалы, бұқаралық ақпарат құралдары, іс-шаралар, әлеуметтік желілер және т. б. арқылы тиімді байланыс орнатуға мүмкіндік береді.
4. Маркетингті қолдау: PR қызметі маркетингтік науқандарды айтарлықтай қолдай алады, олардың қол жетімділігін арттырады және бренд хабарламаларын нығайтады.
5. Аудиторияның сенімі: тұрақты және дәйекті PR қатысуы компанияға деген сенімді қалыптастыруға және сақтауға көмектеседі, бұл ұзақ мерзімді табыстың ажырамас бөлігі десек те болады.
6. Стейкхолдерлерді тарту: PR әр түрлі топтармен, соның ішінде клиенттермен, қызметкерлермен, инвесторлармен және жұртшылықпен байланыс орнату үшін қызмет етеді.
7. Қоғамдық пікірді басқару: дұрыс ұйымдастырылған PR қызметі қоғамдық пікірді қалыптастыруға және оған компанияның мүддесі үшін әсер етуге көмектеседі.
8. Таланттарды тарту: беделді компаниялар мықты және тиімді командалар құруға мүмкіндік беретін ең жақсы мамандарды тартады.
9. Инвесторлардың коммуникациясы: PR сонымен қатар инвестициялық шешімдер мен Компанияның нарықтық құнына әсер етуі мүмкін есептер, жаңалықтар мен ақпаратты жариялау арқылы инвесторлармен байланысқа көмектеседі.
10. Әлеуметтік жауапкершілік: PR компанияларға өздерінің әлеуметтік жауапкершілігі мен қоғамға қатысуын көрсетуге мүмкіндік береді, бұл өз кезегінде брендтің оң қабылдауын күшейте алады.

PR тек дағдарысты басқару немесе пресс-релиздерді тарату туралы емес. Бұл ұйымдарға өз мақсаттарына жетуге, ұйымды басқаруға және негізгі аудиториямен ұзақ мерзімді қарым-қатынасты сақтауға көмектесетін стратегиялық коммуникациялық құрал. Егер сіздің компанияңызда әлі PR маманы болмаса, онда бұл маман туралы ойланып көруіңіз керек.